Program de dezvoltare personala de descoperire a potentialului copiilor intre 4si 12 ani

Are ca obiectiv identificarea, recunoasterea si dezvoltarea potentialelor native ale fiecarui copil.

  • Programul cuprinde:
  • Atelier de pictura si expozitie de pictura cu exponate ale picturilor copiilor
  • Atelier de creatie
  • Carnaval si jocuri recreativ- educative
  • Proiectii filme
  • Spectacol de teatru oferit de copii parintilor
  • Jocuri de rol

Evaluare - 60 lei/sedinta”

„Copii inscrisi in asociatie beneficiaza de reduceri substantiale”.

Programul de educatie formala
  • Educatia formala este importanta prin faptul ca faciliteaza accesul la valorile culturii, stiintei, artei, literaturii si tehnicii, la experienta social-umana, avand un rol decisiv in formarea personalitatii umane, conform dezideratelor individuale si sociale.
  •  Jocuri ludice pe tematici
  •  Pictura si desen pe hartie
  •  Activitati practice tematice ( constructii modulare, lucru manual, modelaj )
  •  Lectura dupa imagini
  •  Lecturi enciclopedice pentru copii ( basme, povesti, poezii;
  •  Auditii tematice ( cantece si povesti pentru copii )
  •  Experimente stiintifice distractive potrivite si specifice varstei prescolarului si scolarului mic

Evaluare - 60 lei/sedinta”

„Copii inscrisi in asociatie beneficiaza de reduceri substantiale”.

Programul de Educatie Parentala

Iti poti imbunatati relatia cu copilul tau atunci cand realizezi ca copilul are nevoie sa il vezi, sa ii respecti sentimentele si punctele lui de vedere si sa raspunzi mai degraba vietii interioare a copilului decat comportamentului lui exterior. Cateodata, suntem atat de ocupati ca reactionam numai la ce face un copil si nu la ce simte. Asa ca primul pas pentru parinti este sa se concentreze la viata interioara a copilului. La sentimentele, gandurile, sperantele, visurile pe aceasta lume mentala interioara trebuie sa se concentreze parintii. Si cand parintii reusesc asta, copiii lor vor inflori. Programul de Educatie Parentala - se adreseaza in egala masura parintilor, bunicilor si tuturor persoanelor semnificative din viata copilului cu rol in cresterea si ingrijirea acestuia.

  • Care sunt beneficiile acestui program ?
  • O mai buna cunoastere si intelegere a nevoilor emotionale ale copilului;
  • O mai buna relationare a parintilor cu copilul .
  •  O mai buna intelegere a conectarii emotionale cu copilul;
  •  Identificarea emotiilor copilului si sprijinirea acestuia in a-si recunoaste propriile emotii pentru a invata in timp modalitati de gestionare a acestora.
  • Identificarea si intelegerea comportamentelor copilului ca semnale despre ce se intampla in relatia voastra;
  • O mai buna intelegere a atasamentului, rolului pe care acesta il joaca in toate relatiile dintre parinti si copii si cum poti construi o relatie de atasament sigur;
  •  O mai bună intelegere a functionarii relatiilor parinte-copil, bunici- copil

Evaluare - 60 lei/sedinta”

„Copii inscrisi in asociatie beneficiaza de reduceri substantiale”.

Program After-school pentru copii intre 6 si 12 ani.
  • Un program after school de descoperire a abilitatilor si de deschidere a orizontului de cunoastere si de aprofundare a notiunilor invatate. Principalele obiective ale programului de after-school, care asigura nevoile de dezvoltare armonioasa din punct de vedere fizic, emotional, mental si spiritual a fiecarui copil, sunt:
  • identificarea abilitatilor copilului ;
  •  deschiderea orizontului de cunoastere in diverse domenii ( chimie , fizica, literatura, georgafie)

Evaluare - 60 lei/sedinta”

„Copii inscrisi in asociatie beneficiaza de reduceri substantiale”.

Activitati de Interventie si Recuperare

Primii ani de viata reprezinta, pentru copil, timpul cel mai valoros din punct de vedere al dezvoltarii globale. Fiecare copil este unic, avand propriul sau ritm de dezvoltare, iar atunci cand exista dificultati in acest proces, se impune interventia timpurie. Interventia timpurie presupune depistarea intarzierilor in dezvoltare, actionarea profesionista asupra palierului deficitar pentru ca fiecare copil sa se dezvolte la potentialul maxim si sa poata fi integrat in societate. Se considera ca interventia timpurie se desfasoara de la 0 la 6 ani. Cu cat intarzierile in dezvoltare sunt depistate mai devreme, cu atat sansele de recuperare sau diminuare a acestora cresc. In functie de carentele in dezvoltare, se poate interveni prin: stimulare senzoriala, stimulare cognitive, terapie ocupationala, logopedie, consiliere psihologica familiala etc.

Terapie logopedica Limbajul joacã un rol deosebit de important în structura vietii psihice. Datoritã lui, toate procesele psihice capãtã sens. Mai mult, problemele de limbaj determinã dezordine sau disfunctii la nivelul personalitãtii. Vârsta prescolarã este cu precãdere cea la care se sesizeazã o mare parte a tulburãrilor de limbaj. Un procent de 15-20% dintre copiii care frecventeazã grãdinita prezintã tulburari de limbaj. Acestea sunt initial dislalii (tulburare în articularea cuvintelor, datorată unor malformații sau leziuni ale organelor fonatoare) fiziologice, trecând apoi, pe mãsurã ce copiii cresc si nu sunt corecati, în forme patologice. În afarã de dislaliile specifice vârstei, în grãdinita de masã identificãm si alte cazuri de tulburãri de limbaj. Sunt copiii care prezintã retard în dezvoltarea vorbirii, hipoacuzie, dizabilitãti mentale, autism, etc. Astfel cã, apare ca imperativ necesar introducerea programelor terapeutic-recuperatoriii pentru tulburãrile de limbaj, printr-o depistare precoce în cadrul structurii curriculare moderne.

Evaluare - 60 lei/sedinta”

„Copii inscrisi in asociatie beneficiaza de reduceri substantiale”.